Painoa en ottanut tänä aamuna, vaan jatkan merkitsemistä ensi viikolla. Painonhan katsoin perjantaina. Mutta ne tämän päivän syömiset pitää kirjata.

 Aamupalalla 7 aikaan join kupillisen kahvia, rasvatonta maitoa seassa. Vaasan ruispala 30%:lla kevytkeijulla voideltuna. Kuvan ottamisen jälkeen huomasin, että laitan leivän päälle liikaa rasvaa. Täytyy nipistää annoksesta. Tänä aamuna lisäksi oli profeelin uutuusmaku ananas, joka maistuikin tosi hyvälle. Toisen kupin kahvia join 9 aikaan. (Toinen kahvi olisi kannattanut jättää juomatta!)

Mies oli tuli käymään töiden välissä kotona ja toi runebergin tortun. Olin vähän vihainen miehelle Huuto, kun sellaisen oli mennyt ostamaan, mutta en voinut vastustaa kiusausta. Eli söin sen. Harmi.

Päiväkahvilla puoli yhden aikaan nipistin sitten,enkä juonut kuin vajaan kupillisen kahvia ja söin ruisleipäviipaleen.

Iltapäivällä olin jostain syystä äkäinen. Itse asiassa minulla oli koko päivä mennyt siihen mennessä penkin alle, mikään ei tuntunut onnistuvan ja viime yökin meni sairaan lapsen takia valvoessa eli olin tosi väsynyt. Siksi varmaan teki mieli jotain napostella. Lapset söi välipalalla pehmeitä kaurapaloja ja minullakin teki kovasti mieli. Söin yhteensä neljä palaa. KAMALAA! Tätä en kyllä anna itselleni anteeksi! Paitsi parempihan se kuitenkin on leipää syödä kuin pullaa.Tukittu

Päivän lämmin ateria syötiin 17 aikaan. Minun annokseni oli tämännäköinen. Noin 1 dl perunamuussia, kaksi kalapuikkoa ja porkkanaraastetta. Lisäksi 2 dl rasvatonta maitoa. Tavallisesti otan myös ruisleivän, mutta nyt jätin väliin, koska olin syönyt sitä vaaleaa leipää liikaa. Annos on pienellä kakkulautasella, eli sillä, josta tavallisesti syödään täytekakkua. Siksi näyttää niin runsaalta annokselta Cool

Kävin sauvakävelyllä noin tunnin päästä ruokailusta. Iltapalalla join vielä 2dl:n mukillisen teetä ja söin Ryvita-näkkäriä yhden palan. Tässäpä tämänpäiväiset.